Regulamin rezerwacji
Podstawowe informacje
- Strona topikoczarter.pl udostępnia możliwość zapoznania się z dostępną ofertą Firmy w zakresie dostępnych jachtów i terminów, ich cen, warunków czarteru oraz finalnie rezerwacji oraz płatności online.
- Po dokonaniu rezerwacji oraz płatności Armator w ciągu 24 godzin zweryfikuje dostępność terminu oraz wyśle na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
- Klient wpłacając zaliczkę akceptuje ostatecznie przedstawioną przez armatora ofertę oraz zgadza się z warunkami umowy, do której wgląd ma w trakcie rezerwacji, jeszcze przed dokonaniem płatności.
- Zaliczka wynosi 30% całkowitej wartości wybranego czarteru
- Pozostałą należność oraz kaucję Klient uiszcza w gotówce w trakcie odbioru jachtu pierwszego dnia czarteru.
- Wysokość kaucji zależna jest od wybranego jachtu (od 1200zł do 4000zł)
- Jeśli Armator odbierając jacht od Klienta stwierdzi rażące uszkodzenia, kaucja zostaje zatrzymana na poczet naprawy uszkodzeń częściowo lub w całości w zależności od wyceny wartości uszkodzenia.
- Uszkodzenia wycenione do kwoty kaucji pokrywane są z kaucji.
- Uszkodzenia wycenione powyżej kwoty kaucji powodują zatrzymanie kaucji w całości oraz uruchomienie procedury ubezpieczeniowej po uprzednim spisaniu protokołu szkody.
- W przypadku bezszkodowego zwrotu jachtu kaucja zwrócona zostaje na miejscu w gotówce.
Przekazanie oraz zdanie jachtu
- Klient rezerwując i wpłacając zaliczkę potwierdza chęć czarteru jachtu oraz zobowiązuje się do stawienia się w ustalonym w umowie czasie i miejscu w celu odbioru jachtu.
- W dniu przyjazdu Klient powinien być dostępny pod podanym numerem telefonu w celu umożliwienia Armatorowi bezproblemowego kontaktu w razie wystąpienia takiej potrzeby.
- Mile widziane jest poinformowanie Armatora w dniu rozpoczęcia rejsu o planowanej godzinie przyjazdu.
- W sytuacji gdy z jakiegokolwiek powodu przyjazd do portu może się opóźnić, Klient ma obowiązek poinformować o tym Armatora, z którym ustali dalsze kroki z związku z zaistniałą sytuacją
- Klient ma obowiązek zdać jacht w miejscu rozpoczęcia rejsu ostatniego dnia do godziny ustalonej w umowie, z zatankowanym do pełna zbiornikiem paliwa oraz wypróżnionym zbiornikiem nieczystości.
- Obowiązkiem Klienta jest zaplanowanie powrotu tak, by w przypadku niepogody nie dopuścić do opóźnienia w zdaniu jachtu.
Rezygnacja z czarteru
- W przypadku wystąpienia konieczności rezygnacji z czarteru należy jak najszybciej poinformować o tym Armatora, który zwolni termin i udostępni do ponownej rezerwacji. O rezygnacji należy poinformować mailowo : biuro@topikoczarter.pl lub telefonicznie : 723 777 677 / 725 777 277
- Jeśli zwolniony termin zostanie sprzedany ponownie, wpłacona zaliczka zostanie zwrócona w całości lub zredukowana w różnicę w cenie sprzedaży spowodowanej np. naliczeniem rabatu
last minute itp. Każda sytuacja rozpatrywana jest indywidualnie.
- Jeśli termin nie zostanie ponownie sprzedany, zaliczka zostaje u Armatora na poczet częściowego pokrycia strat spowodowanych nieodbyciem się czarteru.
- Obowiązkiem Klienta po dokonaniu anulacji jest samodzielne śledzenie kalendarza dostępności na stronie w celu weryfikacji czy dany termin został ponownie sprzedany.
- Rezerwacje oznaczone są w kalendarzu czerwonym kolorem przy danym jachcie i terminie. W przypadku zauważenia rezerwacji w terminie anulowanym, Klient proszony jest o kontakt z Armatorem w celu weryfikacji czy nowa rezerwacja została już potwierdzona. Rezerwacje wstępne również wyświetlane są jako zajętość w kalendarzu i dopóki nie zostaną potwierdzone przez wpłatę zaliczki nie są traktowane jako termin sprzedany uprawniający do zwrotu.
- Jeśli ponowna sprzedaż terminu zostanie potwierdzona, Armator zwróci zaliczkę w całości lub częściowo na konto podane przez Klienta.